2011. júl. 27.

mamma ha detto fra l'altro

kicsivel több, mint egy hete beautóztam a fél országot. legalábbis, ami a kilométer mennyiséget illeti: még plusz 30 km és simán meglett volna bécs oda-vissza. encsre mentem, az anyukám mondta étterembe. találkozni és beszélgetni a tulajdonos testvérpárral, Dudás Szabolccsal és Szilárddal. az elején azt kértem tőlük, ha lehet, egy, másfél órát szánjunk a dologra - négy lett belőle. maradhat? maradhat, sőt! megismertem az egész famíliát, körbejárhattam a konyhát, láthattam a készülő, egyelőre még titkos újdonságokat és persze a végén ettem is. (erről majd egy kicsit később részletesen is beszámolok)

íme, egy fest együtt a Dudás-család, középen az étterem névadójával
miután hazajöttem, előbb hagytam, hadd ülepedjen egy kicsit az élménycunami, aztán jól összegyúrtam a benyomásaimat, a Szabolcs és Szilárd által elmondottakat és megírtam. interjú lett, de voltaképpen talán inkább portré két emberről. és persze arról, mi is a titka az anyukám mondta-nak. mert valami titka van...

szóval mindezt elolvashatjátok itt, a kommenteket pedig megoszthatjátok itt, ott, amott, ahol éppen jól esik!

zenének ezt tenném mellé, szerintem Szabolcsnak és Szilárdnak is bejön:

1 megjegyzés:

Csilla írta...

Szeretem! Itt is!

Megjegyzés küldése